Bugetarea lucrărilor de încercări cu probe ale suprastructurilor trebuie prevăzută de la bun început ca o prioritate

De ce podurile, fie ele rutiere sau feroviare, încă nu sunt infrastructura de transport promisă, la calitatea şi nivelul tehnic pe care le vedem în afară şi pe care şi România le merită?

Am discutat despre acest subiect şi despre ce se poate face pentru a avea poduri care nu mai cedează, afectate de probleme cu structura, cu doamna Mariana Garştea, CEO Sixense România.

Compania pe care o conduce oferă soluţii digitale şi expertiză pentru prelungirea duratei de viaţă a mediului construit, iar recent s-a autorizat ca laborator de analize şi încercări în construcţii, ceea ce înseamnă că execută inclusiv încercările suprastructurilor cu acţiuni de probă (statice şi dinamice), pentru a verifica siguranţa structurală a podurilor. Sixense România activează de peste 12 ani pe piaţa locală şi mare parte din activitatea sa vizează chiar menţinerea sănătăţii structurale a infrastructurii de transport.

Mai multe ne-a povestit doamna Garştea în interviul următor https://www.bursa.ro/mariana-garstea-sixense-romania-bugetarea-lucrarilor-de-incercari-cu-probe-ale-suprastructurilor-trebuie-prevazuta-de-la-bun-inceput-ca-o-prioritate-65299948