PIATA IMOBILIARA PRETURI PROIECTE TOP ANTREPRENORI DESPRE URMĂRIREA COMPORTĂRII ÎN TIMP A MIJLOACELOR PUBLICITARE DE PE CONSTRUCȚII: „TREBUIE REALIZATĂ CONFORM LEGISLAȚIEI ÎN VIGOARE, RESPECTÂND FRECVENȚA INDICATĂ”

Câți dintre proprietarii clădirilor cărora le sunt asociate și mijloace publicitare – cunosc cum se realizează corect întreținerea acestora și ce anume prevede legea în acest sens?

În cele ce urmează, doamna Mariana Garștea, CEO Sixense România și Președinte al APMGS (Asociația Profesională pentru Monitorizare Geotehnică și Structurală), explică ce anume trebuie avut în vedere atunci când vine vorba despre urmărirea comportării în timp a mijloacelor publicitare de pe diverse construcții.

Doamna Garștea conduce o echipă cu expertiză în urmărirea construcțiilor în timp prin soluții digitale, parte dintr-un grup internațional de renume, și care se ocupă de monitorizarea geotehnică și structurală a sute de proiecte: de la clădiri civile până la proiecte complexe de infrastructură critică. Preocupată fiind de sănătatea structurală a mediului construit, a dezbătut de această dată o speță poate mai puțin cunoscută printre tipologiile de situații și contexte în care monitorizarea este esențială: inspecțiile și monitorizarea mijloacelor de publicitate de pe construcții.

Iată ce ne-a spus.

Despre urmărirea comportării în timp a mijloacelor publicitare de pe construcții: „Trebuie realizată conform legislației în vigoare, respectând frecvența indicată”